Други събития

Други събития

Сряда, 18ти юни 2014 Hilton Hotel, София

ICAP Bulgaria, член на ICAP Group, най-голямата Група за бизнес информационни и консултантски услуи в Югоизточна Европа, има удоволствието да Ви покани на Втората конференция по продажби, която организира в  София. Тази година ще Ви представим международно признатите специалисти в областта на продажбите и иновационните техники  – Дейвид Фрийдман, Вицепрезидент на Huthwaite International, Николас Де Уолш, Търговски директор Бенелукс, Dun&Bradstreet  и Джордж Вейноглу, Търговски директор на ICON Platforms, които ще анализират воденето на бизнес преговори и ще представят нетрадиционни методи за привличане на клиенти, и запазване на добрите бизнес отношения.

Конференцията ще предостави оригинално съдържание и прекрасна възможност за обмен на идеи между ръководители на продажбите от различни сектори и индустрии, имайки за цел да ги вдъхнови и мотивира  да поставят началото на успешни промени.

Agenda

09:00 – 09:30    Регистрация / кафе
 

09:30 – 09:40

Откриване на конференцията
Теодорос Полидорос, Изпълнителен Директор, ICAP Bulgaria
 

09:40 – 10:00

Въведение
Никитас Константелос, Главен изпълнителен директор,  ICAP Group
 

10:00 – 11:00

“Ефективно водене на преговори в модерния свят”
Дейвид Фрийдман, Вицепрезидент, HUTHWAITE International
 

11:00 –11:30

Кафе пауза
 

11:30 – 12:15

“Лоялност в дигиталната ера: развълнувай, ангажирай, образовай“
Джордж Вейноглу, Търговски директор, ICON Platforms
 

12:15 –13:15

“Усъвършенстване на продажбите в променящата се бизнес среда”
Николас Де Уолш, Търговски директор Бенелукс, Dun&Bradstreet
 

13:15 –14:30

Обяд
 

14:30 –15:15

“Branding for sales, sales as branding“
Цветелина Тенева, Co-founder, The Business Institute
 
15:15 – 16:30 Дискусионен панел на тема
“През морето на продажбите: от търговец до директор – Истории на успеха”
Координатор:
Никитас Констанделос, Главен изпълнителен директор, ICAP GroupУчастници:
Минас Агелидис,  Главен изпълнителен директор,  Кока-Кола ХБК България
Милан Госпик, Country Manager & Key Account Manager, Ериксон
Калин Костов, Главен изпълнителен директор, Евроинс
Емилия Василева
, Управител, Тим ВИЖЪН България
 

16:30

Закриване на конференцията

Speakers

Nicholas_De_Walsche

Николас Де Уолш

Търговски директор Бенелукс, Dun&Bradstreet.

Николас е част от Европейския лидерски екип на Dun & Bradstreet, който е отговорен за функциите Compliance, Кредитен риск, Supply Chain, Продажби и Маркетинг в компанията. Николас ръководи офисите на Dun & Bradstreet в Белгия, Люксембург, както и Холандия. Той е с многогодишен опит в областта на продажбите и се присъединява към Dun & Bradstreet през януари 2013. Преди това, в продължение на 5 години заема позицията на Market Leader Business Sales за Белгия и Люксембург във Verizon. Преди Verizon, Николас работи в Hewlett Packard като EMEA Engagement Manager и във Vanco Plc като Изпълнителен директор за Белгия и Люксембург. Николас има магистърска степен по икономика от EHSAL Management School в Брюксел.

David_Freedman

Дейвид Фрийдман

Вицепрезидент, Huthwaite International

Дейвид Фрийдман се присъединява към екипа на Huthwaite International през 2002 като Бизнес директор и отговаря за привличането на клиенти, и развитието на бизнеса. От 2009 до 2012 заема позицията на Директор по продажбите. Той управлява някои от най-големите сделки на Huthwaite, които включват цялата гама от продукти и услуги на компанията.
Фрийдман е член на борда на Huthwaite International от 2009 до 2012 и участва в развитието на бизнес начинания на глобално ниво. Неговата настояща роля включва ръководене на ключови сделки, прехода между функциите на продажбите и маркетинга, както и поддържането на бизнес сътрудничество и разрастването на клиентската база на Huthwaite.
Преди да се присъедини към Huthwaite, Дейвид предоставя стратегически консултантски услуги на висшия мениджмънт на международни компании като IBM, HP, BAE Systems и Logica.

ICAPSotiropoulos_2019

Джордж Вейноглу

Търговски директор, ICON Platforms

Джордж Вейноглу е Търговски директор на ICON Platforms, които предлагат пълна гама от B2B, B2C и B2E технологични продукти и услуги. В настоящата си роля Вейноглу определя стратегии и идеи за привличането на клиенти, и стъпките за изграждането на лоялни и дългосрочни бизнес отношения, чрез използването на методологията gamification. Фокусиран е в създаването на приложения, информационни продукти и решения в различни бизнес сектори, както и в ръководенето на високо-продуктивни работни екипи. Джордж Вейноглу е завършил икономика, информационни технологии и стратегия.

Sponsors

CПОНСОРИ:

С ПОДКРЕПАТА НА:

МЕДИЙНИ ПАРТНЬОРИ:

Empty section. Edit page to add content here.